Sivut

lauantai 6. kesäkuuta 2015

Tulevaisuuden unelmia

Mä oon painottanut tätä tallia kasvatukseen, joten olen hamstrannut oreja aika paljon. Jokaisesta tiedollisesta orista, jonka olen myynyt, olen pitänyt siitosoikeudet. Tammoja minulla on aika vähän, enkä ole hyvä tekemään niitä. Tänään talliin eksyi uusi ori, josta tulikin ratsuponi. Nyt tallista löytyy kuusi oria, joista yksi on suomenhevonen, kaksi ratsuponia ja kolme puoliverisiä. Nyt kun oreja on jos jonkinmoista, päätin tarpoa kohti unelmaani, eli laatusiittolaa. Parhaani mukaan käytän oreja näyttelyissä ja muokkaan sivut siittolamaisiksi. Sivuille tulee erikseen astuvien orien ja tiineenä olevien tammojen sivut ja suunnitelmia ja kriteereitä astutuksiin liittyen. Palvelut siirtyisi vain minun käytöstäni yleiseksi. En tiedä onko sille kysyntää keppihevosmaailmassa, mutta mielestäni idea on kiintoisa.


No entäpä se uusi ori? Tibbers' Shiver on sen oikea nimi ja tutummin Tibbers. Tibbersistä lisää tietoa sen sivuilla, mutta tässä pari kuvaa.



Eilen jätin hyvästit Kapsulle sen lähtiessä uuteen kotiin Kht Ukkosmyrskyyn. Kauaa ei herra meillä asustanut, mutta pääsi aktiivisempaan kotiin. Instagramissa on myös arvonta pystyssä 400 seuraajan kunniaksi. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti