Sivut

tiistai 2. kesäkuuta 2015

Joeyn kisat

Tänään käytiin Joeyn kisoissa. Mukaani lähti eilen valmistunut Kivirinteen Kaprada, eli Kapsu. Olin eilis-iltana laittanut Kapsulle jo verkkoletin ja suitset päähän.
Poikaystäväni heitti minut kisapaikalle ja jäin sinne orvosti yksin haahuilemaan. Kaikki meni hyvin ja päädyin pieneen porukkaan Kht Primin, Kht Alppililjan ja Kht Ukkosmyrskyn vetäjien kanssa.
Kisat menivät hyvin ja oli mukavaa. Yritin jutella muillekkin, mutta osa tuntui vähän nihkeältä, liekö sitten omaa mielikuvitustani.


Osallistuin luokkiin 30-40cm(tyyli), 50cm(tyyli) ja 60-70cm(aika). Ensimmäisessä luokassa sijoituin ensimmäiseksi, joka oli suuri yllätys. Toisessa sijoituin toiseksi. Kolmannessa luokassa tavoite oli saada puhdas rata ja silloin huomasin stressilevelin olevan niin korkealla, ettei huonompikaan olisi haitannut. Kolmannessa luokassa ei sijoitusta, mutta puhdas rata ja tähän olen tyytyväinen.


Päivä oli minulle haasteellinen. Niin monia sosiaalisia tilanteita, joissa epäonnistua. Joey otti todella hyvin minut vastaan ja se antoi paljon itsetuntoa. Päivän lopussa on olo epävakaa ja pelottaa, mutta minä uskon, että minä onnistuin.


2 kommenttia:

  1. Hei aivan super upeeta kun piipahdit meijän kisoissa! Oli tosi kiva tavata! Tervetulloo uudelleenkin! ^^

    VastaaPoista